12/21/2008

artrage..


bir kedi daha...

5 yorum:

sufi dedi ki...

Yine GÖZler....Evrenin sahibi gibi.

serencam dedi ki...

Bunu bilgisayarda mı yaptın..öyle anladım fırça darbeleri etkileyici olmuş.Ellerine sağlık..

ELİF dedi ki...

gözler dünyanın sahıbıyım gibi gözuksede ben içinde hüzünleri görüyorum...
ya canım süpersın..
çok güzel çalışmalar bunlar...

Zeugma dedi ki...

Evet yine gözler..Çok vurucu..bir kedide olsa bile..Çok etkileyici..Bir şeyler anlatmak isteyen,belki insanlara kırgın ve ardından kızgın gözler..
O sevgi ve duygu yüklü kalbinle sıkı bir hayvansever olduğunu biliyorum Gülgüncüğüm..
Ve o yüzden buradaki gözlerin en az bir insan kadar bir şeyler anlatmak istediğini de..
Süper bir resim daha çıkmış o harika ellerinden..
Sevgilerimle..Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Bu kedicik resmine can veren o güzel ellerini öpüyorum.Can yücel'in yazısı da bir harika.SEvgi ve Selamlarımla...