7/17/2008

Çakıl Taşları/İlhan Tülman

bir kenarda dururdum ben
durup dururken bir hüzün
ince bir tuz izi gibi rahlede
ellerimde kıvranan bir Akdeniz gibi
küçük bir çakıl taşı gibi severdim seni
küçücük bir çakıl taşı gibi
paramparça rengarenk

ben rengarenk diyorum ya
sen hüzün de
denizi beslemekten yorulan gözlerim
ayetlerden kaçan şeytan

kanım kurudu, aynalar sırlarını verdi
bir deniz üstünde, ah bir deniz
yürüdüm yetmedi şarkılar

dün gece düşlerdi, sıcak bir kedi
sıcak bir dokunuş, ah med-cezir
ah ateşti dudakların
yağmur yağıyor muydu, yoksa o ses

bu ses, çingeneler gibi atakta duran bıçak
boynumda yağlanan kokun dolu eşarp
derin dehlizlerde sır, işte sır
sarılmak, ah sarılmak yalın ve korkak

küçük bir çakıl taşı gibi sevdim seni
aynalarda durdum
ah,ben ne kadar sen

Hiç yorum yok: