7/17/2008

Farkımız Ne/Lev

Şu tabakta tembel tembel yaşayan kaplumbağalardan farkımız ne?Bu günlerdeki en büyük merakım…
Bir bungunluk,bir boşluk.Ne senin sesin ne de yanılsaman.Bu bungun,bu boş odaya(yüreğimin içinde gezindiği)ulaşamıyor.Biliyorum kabahat senin değil,benim de.Belki kabahat da yok.Bir dingin boşluktan gerisi yalan…
Sevginin ,özlemin ve hüznün çok uzağında mavi bir dünyanın kokusunu duyuyorum.Orada ne ayrılıklar ne de birliktelikler;orada her şey sevgilerin,özlemlerin ve hüznün ardında,bana bir el atımı kadar uzak ve evrenin sonu kadar yakın.
Seslensem duyacaklar,ağlasam belki de… Bütün yanlışların içinden geçecek sesim .Sevgilerin,özlemlerin ve hüznün,ulaşacak.Ben bir çığlığım…
Fantaysa değil bu, biliyorum.Hele gerçek hiç değil… belki nostalji,hani bir vakitler yaşadığım.Sesim sevgilerin, özlemlerin ve hüznün içinden geçerek mavi dünyanın kubbesinde çınlayacak.Baldan tatlı yüreklerin kubbesinde..
Bir gece yarısından sonra ki vakitte sesim koyu laciverdin örttüğü günahların arasından geçecek..yanlışların…

Hiç yorum yok: