7/17/2008

Eğer Mevsim Baharsa/Ege Ernat

Nerdesin diye haykırmam bulutlara
Ben soruların sonsuzluğunu yaşıyorum
İçimde hep harlı alevler savrulacak
Ciğerlerim inip kalkacak körük körük,ahenkli
Eğer günler yeşilse,eğer mevsim baharsa
Sen biliyorum,ahşap penceredesin
Bir cinayet renginde,kanlı batıyor güneş
Musonlara takılan saçlarının ardından
Sen,biliyorum,bilmediğim bir ülkesin
Ellerimle kurup,ellerimle boşluğa bıraktığım
Sen volkanlardan yeni savrulmuş o eski taş
Ta Havva’dan öte fırlattığım
Gel artık,sorularım yanıtsız kalacak mutlak
Dilersen masallardan dağ,dilersen düşlerden
Ağaçlardan yağ,dilersen yaprak yaprak
Belki gözlerin yeşil,belki saçların sarı
Unutma bil ki,cümle şimşeklenen ümitler
Dualar ki en ufak totemlere açılan
Bizi sırat’da tutan tek ip cambazları
Nerdesin,nesin diye haykırmam bulutlara
Gayri soruların uzamış umutsuzluğundayım
Mutlu olacaktım,gülecektim iki kulak arasında
Ve ben coşup böyle inildeyeceğim
Yılmadan parlatacağım en yüce özlemleri
Eğer günler yeşilse,eğer mevsim baharsa..

Hiç yorum yok: