7/12/2008

Hepsi

Çok mu dikkatliydim ne,ellerindeki dalgınlığı gördüm
Yorgun uykusundan yeni uyanmış o kedi yavrusu
Yaprak yolculuğunu yitirmiş çiğ damlası..

Söyle hangi istasyonlarda bekliyeyim seni
Hangi kentin hangi otelinde bir kaç saat alıkoyayım seni
Sana ben kaç zamandır hasret diye fısıldayayım tenine
O bıraktığın acılı döngünün içinde
Dinmeyen yağmurlar da,aydınlıkta,karanlıkta
Yarım bırakılan mektuplar da
Kaç zamandır ben,seni kendimle büyütmedeyim,bilir misin
Diyeyim sana,yokluğundan iyidir,yalnızca dokun
O ürpertiyi bırak bana ellerinin gölgesini,
Hiç üşür mü düşgücüyle sarınmış kadın
Yorulur mu yürek atışıyla dans etmekten

Uçur ellerindeki dalgın kelebeği
Eriyor bak uzaklıkların karabüyüsü,unutma
Ne kadar uzakta da olsan,henüz
Aynı gezegendeyiz seninle,birkaç sözcük yılı hepsi...

Hiç yorum yok: