7/06/2008

Yağma Yağmur...

günlerdir yagmur yagsa diye bekliyordum.Yagsin da su havada ki agirlik gitsin, malum biz insanlar bundan da kötü etkileniyoruz...Hem yagmur güzeldir,insanin icini ferahlatir,bunu biraz abartirsak eger, insanin icinde ki kötü olan ne varsa alir götürür, arindigimizi düsünür mutlu oluruz.

İste bu nedenlerden ötürü bekliyordum yagmurun yagmasini...
Bir sahil kasabasinda yasiyorum,kücük bir ilce..büyük
kentlerle kiyaslanirsa daha yasanilasi geliyor bana.
Bir takim olumsuzluklar yok degil tabii...!!
Neyse yagmur demistim...güzel demistim
ordan devam edeyim;
Yaklasik bir hafta önce planlamistik bu toplantiyi,yemek yiyip bir anlamda yaza veda edecektik.Tabii bundan daha önemli bi sebebimiz de vardi;tutkunu oldugumuz takimin maci vardi,hep beraber seyretmek daha keyifli olurdu...Hazirliklar yapildi,bahce düzenlemesi,yiyecek ve
icecek lere karar verildi.Saati geldiginde hepimiz bahce de yerlerimizi aldik..
simsegin cakisini hic bu kadar yakindan görmedim
Güzel yagmur... "yagmur basladi" diye bagirdi biri
öteki "yok canim bu uzun sürmez belli"dedi.Bir süre inatla bekledik yagmurun altinda. Ya yagmur yagarsa diye bir B planimiz mevcuttu...ama hic birimiz iceriye girmek istemiyorduk. mecburduk ve tipis tipis girdik.Yine icimizden biri"ya olsun
ya bu da güzel" dedi.topluluk da onayladi.
Heyecanla televizyonun önünde ki yerlerimizi aldik
Yer minderleri,evde ki en rahat koltuklarla televizyonumuzun karsisindayiz artik .mac tartismalarina girilmis bile..Ve bilinen ama beklenmeyen bir sey oldu tam bu sirada..(kücük yerlerde böyle havalarda
elektrigin kesilme olasiligi %70 ...) simsegin cakmasiyla derin bir karanligin icinde bulduk kendimizi...
Uzun bir sessizlikten sonra
biri cesaret edip"pilli radyonuz var mi?" diyebildi...Hepimiz yutkunduk ...
ara ara gelip giden elektrikle hop oturup hop kalktik..Neyse tur sansini kacirmadik bari...bu gün mac tekrarini seyrederken gülüyoruz kendimize...
Hava günlük güneslik,yazdan kalma dediklerimizden...

Hiç yorum yok: