7/17/2008

Karda İzler/Ahmet Telli

Karda izler
karda izler bırakıyorum avcılar pesime düssün diye
bir ucurum kıyısında vursunlar beni
ki dünya uğuldayıp duran bir uçurum degil mi ki zaten
karda izler bırakıyorum avcılar pesime düşsün
adımı yazıyorum kar üstüne
ve ıslığını çığlık gibi incelterek yetişiyor ardımda ki tipi bana
siliyor adımı bir dal kırarak çam ormanından
geçmişim kar sessizliğiyle özetleniyor artık
anılarım buz tutmuştur aşklarım kar yangını
ömrüm parmak uçlarımda eriyen bir kar tanesi
karda izler bırakıyorum avcılar pesime düşsün
kar yağıyorken milyon bekerer hüzün yağıyordur
derim ki kar ve hüzün
bir aşkın seyir defteridir
yolculuklar ve ayrılıklar mı anlatılabilir ancak
karda izler bırakıyorum avcılar peşime düşsün
bir uçurum kıyısında vursunlar beni
vursunlar
bir kahkahayla çekip giderim karlı ovalardan
şairler vurulmalıdır
hayat yakışmıyor onlara

Hiç yorum yok: