7/12/2008

Bilmediğim/Lev'den Notlar

ben acik denizlerde tek basina kalmis bir yelkenliyim.
bir martiyim..kah dalgali, firtinali bir deniz, kah dingin,suskun.
Bu güne dek amacim belirsizdi.
Ya da yazgim.Ama hep limanlara siginmayi reddettim.
Ne aradigimi bilmeden acik denizlerde dolandim.
Bu gün biliyorum o ele gecmez, o gizemli adayi ariyorum.
Orda hersey...bana özgü bir yasamin sürdürücüsüyüm:
Benden önce baslamis bir yasam bu, benimle bitmeyecek.
Bir sözcük, bir cümle ya da anlamsiz bir ses, bakis,
mimik bütün algiladiklarimin hepsi usumda bir kapi aciyor;
beynimin bilmedigim, gizemli kivrimlarina uzanan yollar basliyor.
Kapilarin ardinda o yollari izlemek istiyorum.
Dis dünyadan cok farkli dünyalar her seyden habersiz,
geride hic bir iz birakmadan yasiyorlar orada.
Beni oraya kendini arama oyunlari ulastiracak...
(ocak 92)

Hiç yorum yok: