7/12/2008

Badem Ağacım Benim

ne kadar uyudum bilemiyorum o diyarda .
kimi zaman gülümsemeye uyandım,kimi zaman hüzne..
günaydın buz gibi sabahlar,günaydın yaprağını,çiçeğini bekleyen badem ağacı
bende bekledim, sana sırdaş ,sana yoldaş
seni çizdim ,seni yazdım bembeyaz sayfalarıma
umutsuzluğumu bildin de bir küçük tomurcuk verdin gözlerime
geçecek bu karakış ,dinecek yüreğinde ki sızı
sen bekle,beklemek güzeldir..
beklemek yarınlarına açılan kocaman bir kapıdır…
kapkaranlık kasvetli bir günde..
yüreğimin bana dar geldiği bir günde..
yağmurla gelen bulutu gördük uzaktan
denizin üzerine yağarken ki sesi duyduk
bu ses sana tanıdık,bana yabancı
o diyarda kaç kez yaşadın sen bunu kimbilir?...
o gün o tepede bir bulutun içine girdim ilk kez
döndüm,döndüm,döndüm…
gözlerim kararana kadar döndüm
bir gün başka bir yerde,başka bir zamanda
seni orda bırakmanın sızısını içimde yaşıyorum
badem ağacım benim
,daha kaç mevsim yeni umutları taşıyacaksın yarınlara.

Hiç yorum yok: