7/03/2008

İlhan İrem Ve Düşündürdükleri

...
giderken biraktigim gökyüzü toprak olmus
yildizlar cakiltasi
günes bir yaprak olmus
ben mi yaslandim yoksa
dünya mi alt ust olmus
ben gideli buralara olanlar olmus
...
ilhan irem

ilhan irem dinlememis olaniniz var mıdır?...bilmiyorum .
bizim kusak cok iyi tanir ..cocuklugum
onu dinleyerek gecti diyebilirim ve hala dinliyorum her sarkisi baska bir duygu...
gitmek duygusu hepimize iyi gelir hep bi gün cekip gidecegimizi düsünürüz..
nedense bu bizi rahatlatir...pek azimiz bunu basarabilir..( gercekten gitmekten bahsediyorum )
bütün sorumluluklardan,iliskilerden ve su an aklima gelmeyen bir yigin seyden uzaklasmaktan ,herseyi bırakmaktan...buraya kadar her sey kulaga hos geliyor degil mi? sonra mi?
dört bilemedin bes ay sonra...rahatlamak icin ne düsünürüz sizce ? her sey biraktigimiz gibi midir? ümran okulunu bitirmismidir? ya annenin tasindigi yeni ev güzel midir?
ya da karsiyaka'da ki 06 pastahanesinin poacasi ayni güzellikde midir?
büyük sehir de herkesin surati asik midir yine?
bi gideyim göreyim yine gelirim dersin ...
gidersin,görürsün ve kalirsin kendini buldugun yerde...
olsun bu da güzel ...
hangi sansli insan bunlari aksam 17.00 vapurunu beklerken söyleyebilir kordon'da
ben bu sehir de mutluyum ...

Hiç yorum yok: