7/06/2008

seni günlere böldüm/Edip Cansever

Seni günlere böldüm,seni aylara

Daha yillara,yüzyillara bölecegim

Ve her zaman söyleyecegim ki beni anla

Böyle eskitilmis de olsa bu kalbi

Minesi catlamis bir dis gibi durduracagim karsinda.

Siirler söylenir,siirler biter

Biz bu sevdayi neresine sakladikti sen ona bak da

Kahverengi avuclarina mi gözlerinin

Tam oradan mi kahverengi yagan bir aydinliga.

Bütün günler yenilesir her bekleyiste

Ve bütün dünler,bütün gecmisler

Kapisini acarsin ki bir de,hic kimseler yok

Caresiz,benim sana gelisim de hep öyle.

Dün aksama dogru turuncu bir bulut gecti

Sonra bütün bulutlar hep birden gecti

Anilar,anilar,belki hepsi bir kelime.

Edip Cansever

(sairin seyir defteri)

1 yorum:

FOTOĞRAF dedi ki...

Bana şiiri sevdiren şair. Keşke yaşasaydı da bugün yaşadıklarımıza şiirleri ile yol gösterseydi.